SKULT A6 Jönköping

Nu var man tillbaka till jobbet igen efter en hel helg i Stockholm. Jag vill bara börja detta inlägget med att tacka Maria (ägaren till skult) för att jag (Sandra) och Olga fick möjligheten att få åka upp på Loréals store event!
Kan inte ens beskriva det med ord men det jag kan säga är att det var helt sjukt fantastisk. För mig Sandra var det en dröm som gick i uppfyllelse så jag tänkte bara egentligen dela med mig av lite bilder ifrån visningar ifrån kvällen.
När vi anlände till hotellet Elit Marina Tower var vi på en föreläsning som Per Naroskin höll i. Han är en psykolog, författare och spirituell radiopratare. En inspirerande förläsning om om chefskap, om förändringar och om olika infallsvinklar på såväl jobb som privatliv.
Sedan var det en lite piff timme innan det vankades middag i blåhallen (stadshuset) där det var magnifika shower ifrån TONI&GUY, Preston Hair och Patrik Lernberge. Och årets hemliga artister var självklart EMD vilket jag tyckte passade helt perfekt bland denna mägnd av tjejhav.
Söndagen visades det color collection för hösten 2011 av temam L´Orèal professionnel.
Hemfärden var en lika givande resa, man satt som i en liten bubbla och bara njöt av denna händelsen och alla vackra människor man har träffat. Jag säger bara att denna upplevelsen är OFÖRGLÖMLIG.

Ps, ber om ursäkt om bilderna är lite mörka.
Festfina tjejer!

Stadshuset
/ Sandra och Olga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0