ELLE-GALAN 2011

Ett litet urval utav årets ELLE-gala.
Här kan man ganska lätt spotlighta årets trender i frisyrer/mode, men även spå lite utav vårens största trender. Herrarnas favoritfrisyr att beskriva har utan tvelan varit (iallafall hos oss på Fiskaregatan) Oskar Linnros. Kaxigt, edgy & maskulint (den första miniatyrbilden, förstora genom att klicka*)
Hos tjejer har det varit antingen eller.
Kort som September (stora bilden längst ned)
Långt och ledigt.
Men även de som tröttnat på sitt långa, slitna hår har gjort slag i saken och klippt av det till en längre page. Lätt och ledig styling, det ska se ostylat ut, trots att det kanke ligger lite tid bakom det. Lite som Elin Kling (bild nr 6 av miniaturerna), eller som miniatyr nr 3.
Uppsättningar till bal, fest och speciellt nyårsafton. Jag hade en hel drös med tjejer som alla bad om nästan samma sak, med lite olika tappningar på det.. men det alla egentligen ville ha var ledigt, lite fall - men inte direkt lockigt, lite sängkammar-look, slarvigt uppsatt. Helena Seger (Fru Ibrahimovic, första bilden) hade det perfekta uppsättningar, ser ut att ha tagit 5min max att slänga ihop, men SÅ snyggt till en galaklänning. Fungerar på vilken fest eller bal som helst!


HÄR hittar ni förra årets blogg-inlägg från mig om ELLE-galan

// Elin M
Lilla Fiskaregatan



Kommentarer
Postat av: L

Hej!

Jag har funderat på rött (är mörkblond idag) ett tag, men vågar inte riktigt ta steget än :)

Så googlade jag och hittade ett gammalt inlägg i den här bloggen: http://insideskult.blogg.se/2009/august/strawberry-blonde.html

-Har ni något tips på ett bra schampo för att testa?

Tacksam för svar!

2011-01-20 @ 21:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0