SKULT Lilla Fiskaregatan




Nu är vi tillbaka igen efter alla påskmiddagar & annat skoj.. under ett par veckor har jag gjort ett litet experiment.
Kerastase har ju som tidigare sagt kommit med en ny, underbar serie för färgat hår!

En vårdande creme-formula som ger lyster, mjukt fint hår & som regnör extremt skonsamt. Creme-schampot som är framtaget för att vara extra skonsamt mot färgade hår har jag användt, trots att mitt hår inte är nyfärgat. Eftersom jag tränar 1-2 pass per dag så vill jag ju tvätta håret också.. kanske inte varje gång, men iallafall innan jobbet :-) Så jag har provat detta schampot mellan den vanliga tvätten jag tidigare gjort 2 grr i veckan.. håret har hållt en bättre glans, inte gått av i topparna & absolut inte känts lika torrt som innan!  

Så, ett HETT tips till alla er med hår som är känsliga & torra under de perioder ni tränar eller som inte vill att ert hår ska bli "söndertvättat" :



Chroma Sensitive
Baum Lavant Caresse

249,-



// Elin M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0