SKULT Magasinsgatan 3 Göteborg

Keep on rocking fellows!!

Redan som 7-åring började jag intressera mig för hår. Framförallt kändisars hår.
Jag brukade sitta i skräddarställning på mitt rum och klippa och klistra från mormors SE&Hör
på snygga kändisar och byta frisyr på dom.

En av dessa "klippdockor" var Pandora.
Och i fredags hade jag äran att få göra iordning henne då hon var i stan för en spelning.



Hon var under 90-talet Sveriges största eurodiscodrottning och har sen debuten 1993 sålt miljontals album världen över, främst i Japan där hon idag är större än Abba.
Du kan där beställa ett Pandora meal på McDonalds eller en Pandora-donut
och i Austrialen finns hon att köpa som Barbie.
2000 gjorde Kylie Minogue en cover på hennes hit On a night like this

Sveriges idag tre största manliga artister/grupp: Kent, Håkan Hellström och Lars Winnerbäck slår inte ens tillsammans Pandora på skivförsäljning. RESPEKT!



Tack för en jättetrevlig kväll på salongen och för att du nämnde mitt namn på scenen



                                                                           /Emil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0