SKULT Magasinsgatan 3 Göteborg

Keep on rocking fellows!

Då har det gått 6 veckor.
6 veckor med schlager.
Schlager på krogen. Schlagerskvaller i frisörstolen. Schlager på radion.
Schlager i tidningarna och nu verkar ju alla fått:
 "kom kom kom innan somm- somm- sommaren ännu hänger sig kvar" på hjärnan".
Eller är det bara jag som fortfarande nynnar på den??

SKULT har iaf varit i Globen och jobbat och på efterfesten och minglat.




.........jag kommer iaf sakna schlagercirkusen och tycker det har varit riktigt kul.
Men tänker nu lägga all energi på våran kommande visning
på Park Lane den 26e Mars.
den kommer bli sååååå FABULOUS!! www.cum.se


"kom kom kom det finns dom dom dom som ser chansen glida förbi"

Keep on rocking //Emil

Kommentarer
Postat av: Viktor.

Du måste ju ha varit snyggast på stället! ;D Hoppas du haft det dönder trevligt !

2010-03-15 @ 20:54:57
Postat av: Nathalie

Du är så galet snygg Emil.. har alltid varit!

2010-03-15 @ 20:57:58
URL: http://aboutagirl.blogg.se/
Postat av: Tobbebobbe

SnyggEmil är DA MAN!!!

2010-03-15 @ 21:06:04
URL: http://http://tobbesworld.blogspot.com/
Postat av: Emma

Det är klart det blir fantastiskt den 26! Emil är ju där, och han har fixat sjukt snygga modeller ;)

Postat av: Fanny från Lund

oj oj oj, vad jag skulle vilja vara där o mingla med dig! grymt jobbat:) jag dör av avundsjuka om du fick träffa darin. vi ses nästa fredag, ska bli super kul att komma upp till salongen igen!

kram från skåneland

2010-03-16 @ 09:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0