Tillbaka igen!

Elin F bloggar

Hej Kära kunder och medarbetare!

Efter ca två år av väntan skulle jag äntligen få operera mitt finger (en gammal skada).
 Kära kollegan Danijela skulle komma in och jobba för mig i 6v, när jag skulle vara sjukskriven.

Igår var jag på plats på operationsväntrum i Malmö, nervös som bara den.
Men fick bestämt besked att inte genomföra operationen för det kunde göra mer skada än nytta.
Detta besked fick jag verkligen inte för två år sedan, snarare tvärtemot.

Men nu är jag tillbaka igen som inget hade hänt! Och det känns jättebra!
Nu är ladda för alla vår färg-och klippningar!

Välkommna till V.Mårtensgatan 7 i Lund
Vi ses där!


Elin F Butikchef på V.mårtensgatan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0