SKULT Magasinsgatan 3 Göteborg

 

Har nu jobbat i lite mer än en vecka och trivs hur bra som helst,
både med mina nya duktiga arbetskamrater och nya kunder.
Men också superkul att mina gammla kunder hittar hit från Frölunda,
verkligen hur kul som helst :)

Vi utmanar er nu i Lund och Malmö att börja blogga!!!
Vi vill veta vad ni sysslar med och vad som händer på era salonger.


Vi hade hit vår L'oréal tekniker igår för att vidareutbilda hos och presentera nyheterna för 2010.
Kul att lära sig nya grejjer men även grymmt viktigt att uppdatera minnet.

Sen måste jag passa på att nämna min nya favorit: Mud Clay från Label M
Funkar lika bra på grova/sträva hår som på fina/tunna
för att skapa textur som HÅLLER



Ha en fortsatt trevlig dag önskar vi på Magasinsgatan 3 , det ska vi ha ;)

/Emil
                                                                                                                                        


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej goste gos....va kul att gå in här å läsa...å vilken snygg modell å hela upplägget...grym e du å detta blir väldigt bra. Kram Sanna

2010-03-08 @ 21:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0