SKULT Magasinsgatan 3 Göteborg

Keep on rocking fellows!


Hade min underbara vänn Sara på besök igår från Stockholm.
Även om vi brukar ses varannan månad känner jag att det är alldeles för lite.
MEN TILL SAKEN!

JAG ÖNSKAR ATT HENNES HÅR VÄXTE FORTARE
så att jag fick träffa henne oftare. Eller att hon flyttar ner med Anders till Göteborg.
Så kan jag ta hand om hans hår också :)


Åker till Lund nästa vecka för att jobba. Ska bli superkul.
Aldrig varit i Lund men jag har förstått att det är en mysig stad så det ska bli kanoners!



Snart är det bara jag som är totalt ute och inte klippt av mig nacken.
Men det bjuder jag på!!

Nu ska jag ut i snön och ta en stor kopp kaffe på Espresso House på NK
tillsammans med Henke på Park Lane.













Keep on rocking!!
//Emil


Kommentarer
Postat av: MIkael hansen

Skulle vara kul att se dig ta hand om Anders hår :D

2010-03-08 @ 17:53:32
Postat av: Sandra

Du var redan vacker innan Sarah men man får ju säga att Emil gjorde ditt hår väldigt vackert.

2010-03-20 @ 14:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0