Onlinebokning

WOOHOOOO!!!

Äntligen funkar vår internetbokning.
Den är superenkel att använda! Allt du behöver göra är att registrera dig.
Ditt användarnamn och lösenord fungerar till alla våra salonger och du kan boka till vilken frisör du vill.


Om det är så att du går och funderar på de sista julklapparna
så kan jag berätta att ett presentkort på SKULT gör vem som helst glad!
Presentkortet kan användas både till behandlingar och till att köpa produkter för.
De kan lösas in på valfri SKULT salong.

GOD JUL / SKULT södratullgatan malmö


Kommentarer
Postat av: ann-sofie

Hej



Jag skulle just använda er nya internetbokning och tycker tyvärr att den är en aning sämre än den förra. I det förra systemet fick jag alternativ när det inte fanns några lediga tider på den dag jag sökt på. Nu måste jag klicka mig igenom dag för dag för att se vad det finns för tider. Mycket klick och frustration blir det.



Jag älskar att kunna boka på nätet men känner efter att ha klickat igenom samtliga dagar två veckor på en och samma frisör att det blir lättare att ringa er istället. Tyvärr..



Jag är rädd för att ni får fler telefonsamtal när denna funktion är borta.



mvh

Ann-Sofie

stamkund

2011-01-04 @ 16:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0